26 Temmuz 2015 Pazar

MERHABA :)

Yeni blog sayfama bir merhabayla başlamak istedim. 2006 yılında blog yazmaya başladım. Tabii o zamanlar üniversite yılları... kavak yellerinin rüzgarına kapılıp kalemi duygularıma vermiştim. ikizler burcunun tüm iniş çıkışlarıyla hem de:) Tıp fakületsi, mecburi hizmet, tıpta uzmanlık sınavına hazırlandığım günler.. sonra başıma gelen talihsiz olaylar mutlu olaylar, evlilik, asistanlık... özetle gençlikten orta yaşa geçiş sürecim. Şimdiyse yeni bir hayata alışmaya çalışıyorum. Bir bebeğim oldu :) Dünyaya gelen o tatlı miniğin her şeyine o kadar yabancıydım ki.. bir de baktım ''sütüm gelmiyor, bebek emmiyor, 3 günlük bebek kaç saat uyur, bebeğim hıçkırıyor, alt nasıl değiştirilir, hangi pozisyonda uyutulur'' vs gibi aklıma takılan her şeyi googledan aratıyorum. Mesleğim itibariyle bildiklerim ve pediatrist arkadaşlarıma sorduklarım, okuduğum kitaplar, yabancı makaleler filan derken, ben de belki bu süreçte öğrendiklerimi yazsam birilerine faydam olur diye düşündüm. Ve böylece yeni bir blog açmaya karar verdim. Tabii küçücük bir bebeğiniz varken verdiğiniz kararları uygulamaya geçmek epey zaman alıyor:) Bebeğim şimdi 5 aylık ve ben ancak klavyenin başına oturabildim. Uzun lafın kısası bu blogda çocuk sahibi olmaya karar verme sürecimden gebeliğe, doğumumdan lohusalığa ve bebek büyütmekle ilgili bildiğim, öğrendiğim, tecrübe edindiğim ne varsa aktarmaya çalışıcam. Ve sadece bebek büyütmek değil.. biraz da kadın olmak, büyümek, büyüdüğünü kabul etmek, kendi ruh dünyamda yaşadığım değişimler, dönüşümler... Eveet uyandı:) gitmem lazım sevgili dostlar. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder