18 Kasım 2015 Çarşamba

10 yil

On yil olmus. Beraberligimizin ustunden tamm tamina on sene gecmis. Hic anlamadim ben bu isten diye mektup yazmis sevgilim. 10 yil nasil gecmis?  Gecmis olmasina biraz burulsam da tum bu yillari beraber yasadigim bir adamla evlenmis olmam ve hatta bir bebegimin olmasi beni cok mutlu ediyor. Soyle ki sanki bir garanti bana anilarim ve gencligime dair her an yanimda ve elimi tutan hala ayni el... neyse gelelim bugune yeni bir temizlkici geldigi icin gunduz mide kramplariyla gecti. Ama sikici kismi atliyorm. Cok guzel pembe karanfiller geldi oglen :) aksam annemler geldi. Gokdenizi uyutup disari ciktik. Ben emraha surpriz yapip cemyilmazin yeni filmine gidelim ddm saatini dilan ayarladim. Ama sevgilim benmle yemek yemeyi tercih etti. Biz de nereye nereye derken gunaydin et lokantasina gittik veee hamburger yedik. Yildonumunde hamburger mi? Evvvvet cok da guzeldi. Tbone filan vana gire diil. Camekanda servilenen etler bile midemi bulandiriyor. Tum hafta bana ne aldin diye ip icu almaya calistm ama herzamanki gibi cok silik ip uclari oldugu icin tahmin edemedim. Mesela biri (kalsigidir) hediyelik esya :) megrse bana 10 yil icin teni alyans almis :) ba yil dimmmm. Ben de ona uzaktn kumadali 4 pervaneli mutant helikopter aldm. Simdi ucurmak icin sarja taktik bekliyoruz :) eve erken donduk. Ay bu sogukta ne isimiz var diye diye. Sanirim orta yas :) cok sukur. Mutluyum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder