27 Kasım 2015 Cuma

Bi sure once her yeni anne gibi bu blogu essiz kisisel deneyimlerimi paylasmak icin acmistim. Bi baktim ohooo ortalik tecrube paylasn blogger annelerler dolu. Dedim ki vazgec tatlim. Hele yazilarin altina daha kolay bulunsun diye etiket yapistirmaktan ayrica rahatsizim zaten. Ben de her gunumu yazsam da ilerde acip okusam bugunleri istedim. Ama ona da gucum yetmiyor. Aksam yatmadan diyorum ama yaaya kalmadan salonda koltukta uyuyakaliyorum. Eskiden 7bucukta uyurdu gokdeniz. Aksamlar bir uzun dinlenirdik film izlerdik spor yapardik. Simdi 9 bucuk filan. O uyuduktan bir saat sonra ben siziyorum. Spor da yapamiyorum. Zayiflayamiyorum da. Guya 9 aya gelice kilolar gidwrmis. Benm 3 kilom kaldi. Hic de kilirdamaya niyeti yok sanki. Aksam spor yapmaliyim ama.. cay doldurmaya.useniyorum. emrah da useniyor :) sirayla gidiyoruz filan
 Spor ha! Neyse su an gunun en keyifli anindyim. Gokdenz kahvalti yapti ve uyudu. Ben de kahve yapip oturdum simdi. Bu saatler icin kahve bagimliligim gelisti. Bir de tvde salak bi magazin haber programi var o acik.
Dun biz bahcede yaprak kovalamaca oynadik. Gokdeniz kucagimda ruzgarla ucusan yapraklari kovaladik. Daha dogrusu yakalamaya calistik. Cok komikti kucagimda kendi kosuyor gibi ayalkarini salliyor ruzgarla her yaprak ucusunda:) ben de kucagmda 8 kilo (yani umarim) bi yandan bi yana deli gibi kosuyorum. Cok komik gorunuyoruzdur.muhtemelen. ama cok eylendik. Bu sonbaharin son demlerinden bir gunu benim icin unutulmaz yapti. Cok garip bir ruh hali. Bi diptesin bi hayatinin en mutlu anlarini yasadigini dusunuyorsun. Cok sukur diyorum. Kucagimda yaprak kovalayacak bir bebek nasip oldugu icin. Sevgili blog bu gunlerimi iyi sakla. Ilerde ihtiyacim olacak :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder