29 Kasım 2015 Pazar

Dis partisi

Dun assagi komsuya tabaklarini vermeye indim. Hayatimda ilk kez bireysel olarak bir komsuluk iliskisi icindeyim. O da songul abla sayesinde. Yoksa ben gibi yabani bir insan ancak selam veririm. Neyse yarin isiniz var mi dedi. Yook dedik biz de hayrdr dedim cevap vermedi. Allah allah diye ciktik disari. Biz hep beraber markete gidiyoduk da o esnada. Dedik heralde bize gelecekler. Bugun saat 2 gibi aradi hadi gelin emrahi da al dedi. Babam adanadan yeni gelmis dogrudan da bize ugramisti. Tabii kilolarca narenciye ve adana kebap getirmis yine.  Dedim abla babam var gitsin geliriz. Babam gitti gokdenzin yemek saatiydi biz bu defa degisjklik olsn diye mama hazirladik. Hipp organik tahilli mamalardan. Daha once hic yedirememistim gene yemedi baslangicta. Sonra ben 1 saate yakin guldurerk ve her  seferndw agzina biraz tikistirarak koca kaseyi yedirttim. Hepberaber giyinip indik ki.. gokdenize dis partisi yapmslar. Kartlar balonlar kurabiyeler. O kadar ugrasmislar. Ogretmenler gunu icin aldigimz cocegi de masalarina koymuslar. Inanamadim. Cok sevindik epeyce gulduk. Foto cekildik. Bi de hediye almislar. Goksenizin uykusu gelene kadar oturduk. O da pek mutluydu insanlarin kucaginda. Unutulmaz bir ani oldu. Oglumun surprizli bi hayati olacak anlasilan. Babyshower da surpriz partiydi dis partisi de boyle oldu. Buz 2 hafta sonra planliyoruz. Bakalim insallah. Iste boyle. Becereblrsem foto yuklicem ama telefondan yapamadim gecen gun. Simdi gokdeniz uyuyor emrah da gitar kirsuna basliyor tanismaya gitti hocasiyla :) baklm yillarin hevesi. Sonucta ne cikacak ortaya..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder