14 Aralık 2015 Pazartesi

Ben aldirmak

Su anda gazi plastik cerrahi bekleme salonhnda ameliyathane onunde emrahi bekliyorum. Yine ben aldiriyoruz. Daha once melanom suphesi var diye olup olup dirildigimiz ben nuksetti. Eger oyle olmasa emrah tekrar kontrole gitmicekti. Doktoru aldir demis. Bu sefer plastikten randevu alip oyle geldik. Daha once tanidikla hallediyoduk ama doktor milleti isi bittiyse kimseye minnet etmiyor o yuzden de vazgectim. Yapicak bi sey yok. Allah muhtac etmesin kimseye. Imkanimiz var filan da allah garibanin yardimcisi olsun. Bu memlekette adamin, adin , paran yoksa isin yurumuyor. Ha bi de cankaya teyzesi modeli olursan isini gordurursun. Yani hafif cazgir, ince kasli ve saclarin sari olcak. Ustten ustten konusup enn ufak bi seyde sesini yukselteceksin. Valla ise yariyor. Ama yapamiyorum ben. Beni yaparken annemler icime eziklik eklemis. Biraz fazlaca. Ben olsam bir turam koyardm. Bizimkiler avic avuc koymus sanki. Olmuyor. Temizlikciyle bile konusurken bazen strese giriyorum. Onu desem kirilir mi bunu desem alinir mi...
  Bugun hastanede basladgm yazimi evde koltuga yayilmis bi halde bitiriyorum. Saat 11 oldu. Uykum geldi cok. Sonucumuz persembe cuma cikarmis. Insallah temiz haberler aliriz. Rabbim kimseye dermansiz dert vermesin... amin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder