11 Aralık 2015 Cuma

Bi kahve icmeye gelicez

Simdi 32 yasinda olsam da evlendigimi, coluk cocuk sahibi oldugumu neden kabullenemiyorum acaba? Nerdeyse 1 sene oldu buraya tasinali. Apartmandakiler bi hosgeldine gelecek oldu anneme yalvardim resmen. Anneeee beni yalniz birakma ne konusucam ben o kadinlarla! O kadinlar dedigim insanlar da cok tatli seker insanlar. Ama sorun bende. Soyle dusunuyorum onlar annemin arkadasi olmalilar. Anneme gelmeliler ben de tesadufen ugradigimda muhabbet etmeliyim filan. Hayir canim onlar simdi bebek gormeye geliyolar. Daha once bir iki salvom oldu ama bu sefer kacamadim. Once ne ikram edicem derdine dustum. Kahve icmeye geliyolarsa cikolata yetermis. Kek yapacaktim ama usenince tablet cikolata aldirdim emraha. Hayir kahvenin yaninda nasil cikolata verilir anlamadim ki. Bizim evde oyle ikramlik cikolata diye bi kavram bulunmuyor. Kahve dedigin de kupada nescafe ya da filtrekahve. Ee bu kadar mi bi cikolata. Yetmez diyodm sonra aklima geldi hosgeldine geldiklerinde bissuru sey hazrlamistik da hic bisey yememislerdi. Ayy bi anda gicik geldi. Dedim cikolata yetsin madem. Zaten gokdeniz ciglik cigliga bu gun. Simdi uyuyor. Corbasini da pisiriyorum. Geldiklerinde iki elim bi pabuca girmesin. Oyle iste bakalim. Misafir bekliyorum. 😐 bu ifade ile :)
   Ay bu arada bloguma rusyadan giris yapilmis bissuru anlamadim. Amerika israil. Bi turkiye yok. Bu blog coplugunde benim etiketten beslemeden aciz blogum okunsun beklemiyorum da nedir bu uluslar arasi trafigim onu bi anlamadim :) beni bu topraklar anlamiyor:)
    Ise baslamama da az kaldi. Bakici arayisindayim. Epey macerali oluyor. Bakalim nolacak. Eve temizlik sirketinden temizlige gelen bi.kadinin yakasina yapistm sen bak diye. Kadin teeeee kayastan geliyomus. Valla neresi bilmyorm bile. Emrah da sen iyi msn tanimadan etmeden o kadar uzaktan gelen insana israr ediyosn die biraz soylendi. Haklisin galiba ddm kadincagizi aramsam kurtarir miyim derken ertesi gun 6 defa aradi. Kimseyi arama ben gelirim dedi. Yok da diyemedim. Umarim b
asimiza is acmamisimdir. Bi esimle konusayim da arayim seni ddm. 30 km imis kayas buraya. Haydi hayirlisi :)
  Simdi bi imaj yapiim kendime. Bu kiz (hala kadin diil kiz:) biraz tuhaf desinler. Yirtik kotumu giycem. Biraz dekolte de vereyim:) siyah makyajimi yaptim bile oglan uyurken :) arkaya metal muzik fazla mi olur? ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder