13 Aralık 2015 Pazar

Bu hafta sonu sinemaya gittik :)

Eee yani diceksen hatirlatayim, gokdeniz dogdugundan beri ilk defa :) dun bakici adayinizin evine ziyarete gittik. Donduk annem de bizleydi. Acikmistik da. Biz emrahla pide yaptiralim dedik. Gokdeniz de annemin kucaginda uyumustu. Eve cikarken anneme belki biz biraz gezeriz dedim. Tamam dedi. Assagi indim. Arabada istersen biraz gezelim dedim. Sinemaya mi gidiyoruz dedi. Hemmen seanslara baktim. Ucarak en yakin seansa en yakin sinemaya gittik. 15 dk icinde biket almistik. Girdik zaten 20 dk reklam oynattilar. Dugun dernek 2ye gittik. Coook guzeldi. Gerci ilki daha guzeldi. Ama yine de cok eylendik. Misir yedik kola ictik:) eskiden yapmaktan sikildigimiz seyleri yapmak ne kadar mutlu etti  beni cok sasirdim bu duruma. Gokdeniz uyanmisti biraz stres olmadim diil ama hic aglamamis. Eve giderkwn aradik. Hala yemek yememisler. Biz de 2 saat gecikmeli de olsa pide yaptirdik. Evde karnimjzi da doyurduktan sonra kendj evimize geldik. Gokdenizi yatirdik. Tatli bi cumartesi.gecirmis olduk. Cok sukur :) bugun de yandal sinavi vardi. Canan ve ufukla bulustuk. Biraz gerildim eski defterler kafamda sayfa sayfa cevrildi. Hafif huzun biraz pismanlik eski gunlere ozlem filan derken donus yolunda dedim ki kendime neden kalbim gidenlere bunca takiliyorsun. Ama takiliyor. Napim:( iste boyle. Yapacak bi sey yok. Simdi uykum var. Iyi geceler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder