19 Aralık 2015 Cumartesi

Dis bugdayi pastasi

Geldi de gecti bir dis bugdayi, hedigi yahut partisi. Artik her nasil demek istersen. Bebegim senin dis bugdayini aile icinde yapalim dedik. Cok da ugrasmayalim istedik. Ben de tam bu minvalde kendimden bekleneni yaptim. Ve pastani ben yapmaya kalktim. Hem de baya dis seklinde seker hanurundan filan. Google aramalarim seker hamuruyla dis pastasi ve bilimum turevlerinden olusuyordu. Benim icin krem santi bile ilk defa tanisacagim bir malzeme. Seker hamuru neymis, nasil kullaniliyormus, nerden alinirmis... ogrendigim kadariyla keki pandispanya denilen bir kek olmaliymis. Arasina krem santi muz cikolata. Uzerine ganaj denilen bir cikolata kremasi. Seker hamurunu acma kaplama derken ortaya guzel bir pasta cikti kuzucum. Simdi telefonumdan foto yuklemeyi beceremedigim icin gosteremiyorum. Cok yorucu bir gundu. Anlamadim ben bi sey. Ayrintilari sonra anlatirim simdi misafir var. Cok optum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder