3 Aralık 2015 Perşembe

Eski dost, eskimeyen dost

Kac yasindaydim? 12. Sinifta saclari benim gibi kisacik kirpilmis yesil gozlu bir kiz vardi. Az konusur, dersleri iyidir, oyle kiz muhabbetine cok girmez, erkeerle bedenn derslerinde basketbol oynar. Beni de cok sevmezdi. Anlardim bakislarindan biraz kucu.ser sanirim simarik bulurdu :) e ben onun tam zitti geveze, tembel, gorece zengin cocugu filan. 7 sene okuduk ayni sinifta. Ortaokul biterken ayni siraya dustuk. Aman bir iyiymis megerse bana yardim ediyor matematik sorularini anlamiyorum ben. Daha orta 1 matematiginden anlamazken yeni konulari yapamiyorum. O bana 2 ussu 3 ne onu anlatiyor. Yaparsin sakin ol filan diyor. Benim derslerim bi iyilesmeye basladi. A aa ikimiz de edebiyat seviyoruz. Turkce kitabindaki ojuma parcalarini ilk donem bitmeden 5 defa okumiusuz. Birbirinize kitap oneriyoruz. Resat nurileri ayni melankoli gozluguyle okuyup birbirimize anlatiyoruz. Yok canim sen ud mu caliyosun ben de kanun AaaAAAAaaa!! Halbuki herkws popgitar ?!kursuna gidiyor. Cumalari tum sinif elunde gitar cantasiyla geliyor ve ayni kursa gidiyor. Hmm biz biraz farkli miyiz? Yoksa ikimiz biraz ayni miyiz? Lise universite sonrasi... iste 12 yadimdan beri tanidigjm 15imden beri en yakin arkadasim dedigim insan.. bugun geleli 3 gun oldu ne cabuk geciyor zaman. Tut tut... zaman geciyor mu demistin? 20 sene...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder