5 Aralık 2015 Cumartesi

Gecip giden mmm zamanlari mmmmmm bir yerlerde bulsam

Boyle miydi sakinin sozleri? Mirkelamdi di mi? Gokdeniz okuyosan bu satirlari hadi yaz youtubea. Yok mu? Google vardir heralde:) ah ne tuhaf 20 sene sonra belki bu teknolojiden eser kalmayacak. Neyse konum bu diil bu gece. Saat tam gece 12. Cuma gecesi en bi sevdigim. Pinarun gitmesine az kaldi. Ben tabi uzuncluyum. Bugun 9. Ay kontrolune gittik pinar ben emrah ordan kezmana gidip siskebap yedik:) gokdenize de yedirdim. Mezeler et ekmek. Ben hamileyken de gitmstk ucumuz. Bu sefer gokdenz mama sandalyesinde otururken:) foto koyamiyorum hala yoksa eklerdim. 8 kgsin cooocugum. Boyun 176cm olacakmis:) oyle diyor dr amcan. Bugun kotu bi haber aldm. Nejdet dayimin benm en buyuk daykm olur kendisi midesinde kanser cikmis. Akciger ca nedeiyle opereydi. Kurdu ama metastaz mi ikincil kanser mi pazartesi pet cekilecek. Allah yardimcisi olsun. Emrah da yeni geldi. Aksam cem yilmazin filmine gitti. Biz de pinarla kiz gcesi yaptik. Pijama battaniye tv (beyaz show). Simdi yaticaz. Umarim gokdeniz uyur cunku bu aksam 5 defanuyandi. Doktorun ayrintilarini sonra anlaticam. Iyi geceler... uyku vakti...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder