1 Ocak 2016 Cuma

Bebegin odasini ayirmak

10 ay olmak uzere. Bu aksam gokdenizi odasinda yatirmaya niyetlendik. Odasi camasirhaneye dondugu icin biraz toparlamam gerekti. Icimde bir sizi:) emrah bana inanamiyor. Niye uzuluyosun diyor. Sahi niye uzuluyorum? Bebegin odasini niye kurdun madem. Bir de biz ne zaman yatmaya gitsek cocuk her kipirtimizdan uyaniyor. Banyoa girmek odadan bi sey almak sikinti oluyor.  Hatta ben her dondugunde uyaniyorm. Aman usutu acildi mi, acaba acikti da ondan mi donuyor, uyandi uyanacak bari uyumayim bekliyim... ama minis oglum benm yanibasimda olmayacak kendi odasinda kendi yatagnda yatacak. Sanirim benim kucuk oglum buyumus klişesini ilk yasadigim andi. Belki komik duruyor ordan bakinca ama bir sene oldu neredeyse. Cok zordu ama cok da guzeldi. Unutulmazdi sevgi dolu yastik battaniye dolu, omo sensitifin yumusak kokusu dolu... kahkaha dolu gulucuk dolu... her gunu ayri guzel olacaktır ama bu gun ne bilim iste bi huzunluyum. Sanki oglum ilk kez yazin arkadaslariyla tatile gitti ben de evde oyle tedrgn, bi buruk ama olmali zamani filan diyorm. Gezsin cocuk di mi emraaaah? Eminim boyle olacak :) hadi bakalm nasil bi gece olacak. Ha bi de 10 aydir kullandgmz telsiz bugn odasini ayirinca daha bi lazimdi ya. Bozuldu :) yoksa bu bi isaret mi😊😊

hmm günler sonra aklıma geldi. O gece biz çocuğu alıp bizim odaya götürmek zorunda kalmıştık. uyandıktan sonra gece 12 gibi bi daha uyutamamıştık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder