7 Ocak 2016 Perşembe

Nerde kalmistim? Uyku egitimi

Bugun persembe. Yarin buyuk gun. Yarin aksam uykusuyla basliyoruz. Bakalim nasil olacak. Gercekten tedirginim. Ben bugune kadar hep ''aslinda bizim o kadar buyuk bir sorunumuz yok'' diyordum. Hastalik, dis cikartma derken aksayan bozulan uyku duzenimizin toparlayacagini dusunuyodm. Ama surekli hasta oldun gokdenz. Emrah cok yogun hep isi var ve aksam evde yapamiyor. Gecelerimiz berbat oldu surekli uyan, salla bazen sallamaya ragmen uyumuyor 2   saat 3 saat oturuyor. Emrahin kuzeni aldi bu egitimi ama onun cocugu dogdugundan beri hic uyumuyodu. Kiz 43 kiloya fln dustu. Benkm hic oyle olmadi. Ki oyle olsa ben de alirdm. Ama gecen hafta bigun emrah tam 10bucukta masaya gecti gökdenz kalkti. Agliyor susmuyor. Emrahin morali cok bozuldu. Gozleri doldu. Onu belki 2. Ya da 3. Defa boyle goruyorum. Is bunaltiyor ben evde darliyorum cocugu. Bir de oglan. Yazik sevgilime. O bu egitime daha sicak bakiyordu. Ben oteliyordum. Kendim yaparim filan diye ama bir an once uyusun diye hep kolayina kactim galiba. 2 aydan az kaldi ben de ise baslicam. Ve 6 da filan kalkicam. Dedik tamam yapalm artik. 3 yer var zaten bu isle ilgilenen. Bizemrahin kuzeninin calistigi eğitmeni tercih ettik. Bana ulasabilirsiniz telefonumdan demesi biraz daha pahali olmasina ragmen de bu tercihte bir etkendi. 14 gun egitim veriyor. Telefonla watsapla iletsm kuruyosun. Once bikac form doldurduk. Nasil uyur napar ne eder bizim oglan die. Sonra 2 gunluk uyku gunlugu doldurdk. Cuma baslayalim ddk. Hafta sonuna denk gelsn die. Cumaya kadar gunduz uykularini kendi odasinda yapmaya calisaym ddm. Odasinda oyun oynadik. Cunku odayi hic tanimiyor cocuk.
  Tum bunlar bi yana aglayacak kucagima almicam hayal kirikligina ugrayacak diye cok tedirginim. Odasini ayiriyorum diye de ''ilk ayriligimiz'' moduna bagladim ki. Sani cocuk amerikaya yerlesiyor. Valla ben cok sabit ruhlu bagimli bi tipim. Derken bi yandan da aşiri ozgurlugume duskunüm ya.. Nasil oluyor? aslnda benm hayatimin demirbaslari olmali. Ailem, evim belki isim de olabilir. Ve bunlar hic degismemeli. Ama kimse de karismamali işime.  Oooh boyle herkes ozgur ve evcimen olur ztn:) nese sonucta hayat oyle diil. Bak ailemden bir parca koptu gitti. Kardesim... Ozlemek uzulmek hazmedememek affedememek ve hiiic umursanmamak hepsi karman corman ustumde ve agir bir yorgan gibi. Ne yapsam ustumde hissediyorm. Ama yapacak bisey yok malesef. Istemiyor bizi. Gitti ve umursamiyor. Annemin evladi bebegi gitti iste. Ve mutlu hiic dusunmuyor bile. Haketmeyen pes para etmeyen bir kadin icin. Ama o oyle oldugunu gormuyor. Gorur mu bi gun? Kotu dua etmek istemiyorum. Allah diyorm.. nese. Sonucta hayat oyle diil. Oglum 9 ay karnimdaydi da icimden cikmadi mi? Simdi de odasi ayrilacak gun gelecek kendi gidecek. Ama insllh kardesmde yasadklarmizi yasatmaz bize. Donusler oldugu surece gitmek de ugurlamak da guzel aslnda. Hayat dinamik. Naparsan yap sekil veremiyorsn. Sen ona uyuyorsun.
nerden nereye... kaçtım ben.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder