16 Ocak 2016 Cumartesi

Uyku egitimi 8. Gun: yolun yarisi

Ne kadar ilerledik? Bilemiyorum. Bu surec benim icin coook zordu. Gokdenizin aglamasindan dolayi sutum kesildi. Depesifim, 1 kilo verdim, Emrahla surekli kavga halindeyiz... cabuk uyudugu zaman hersey guzel de uzun surup de cok agladiginda gercekten cok zorlaniyorm. Bugune kadar noldu anlatayim. Ilk 3 gun yatagin yaninda otururarak uyutmaya calistim 3 gun sonra odanin ortasinda simdi kapinin onunde bekliyorum. Ilk gunler pispisleyrek daha ziyade uyutabiliyordum. Simdi hic dokunmadan sadece eee veya psss diyerek genellikle uyuyor. Ama 20 dkdan kisa surmuyor. Ki mesela gecen aksam 1 saat surdu ve o 1 saat hep agladi. Elimi filan isirdim dayanmak icin. Bi yandan aglayip bi yandan odada dort dondum. Yasak olmasina, daha dogrusu mumkun mertebe yapmamam gerektgi halde, gidip dokundum, pispisledim, sacini oksadim ama yok.. naparsam nafile. O gun de evde yalnizim emrahin muzigi vardı, aksam geç geldi. Biz harala gurele ugrasirken kapi caldi. Acamadm tabii. Megerse alt komsuymus. Neymis efendm gokdenizi alip goturecekms acsam. Ay bi de bu var. Yani ben annesiyim heralde benden daha cok uzulemezsin yani. Sonraki gun cok kolay uyudu hep ama bu gun ogleden sonra da 1 saat uyumadi. Allahtan cogunlukla yatakta donup durdu oynadi konustu. Pek aglamadi. Ve biz 1 saatin sonunda uyku vaktimiz bittigi icin kalktik. Bu aksam da danismanimiz 6 da yatalm dedi. Ama bizim yatmamiz 7ye yaklasti. 6 bana cok erken geldi acikcasi
 Bir de yemekti banyoydu ancak. Odadan ciktigimda saat 18.55ti. Simdi saat 22.50 ve ben inanilmaz dinlendim. Bir uzun geldi aksam -masallah- otur otur birmiyor sanki. Dogan Cuceloglunun hayatini anlattigi bir kitabi var, onu okuyorum. Emrahla biraz gergindik, o da sizdi koltukta. Cunku sabah 6bucuktan beri uyanik. Ben 9a kadar uyudm. Tam bundan bahsedicektm iste. Uc buyuk sorunum var. 1. Oglan 6 bucukta uyaniyor ve ikimiz de uykusuz oluyoruz. Sonra 9 gbi uyudugunda ben de uyuyakaliyorm. 1 bucuk saat sonra gun ici kosturmaya devam. Halbuki eskiden o saat bana kaliyordu. Ogledn sonra 45 dk ugrasiyorm uyusun die o da 45 dk sonra uyaniyor ki gozleri kizarik, sismis,surekli uykusuzluktan aglayan bir halde. Ve geri uyutamadigim icin yatana kadar aglayan huysuz bir cocuga donuyor. bir de gece uyanirsa dokunmadan, kucaklamadan sadece psss diyerek uyutmak cok zor oluyor. Zaten de olmuyor. Biz sonunda gecenin o saatinde uykusuzlugun da etkisiyle bisure sonra pispisliyoruz.

Iste bu sorunlar cozulur mu bilmyorm. Danismanimiz dokunma diyor ama.. o kadar aglarken... yapamadim acikcasi. O kadar rijit olamadim. Ve olunmamsi gerektgini de dusunuyorum. Ama sonucta simdi kendi yatagin da uyuyan ve sallamadigim hatta cogunlukla sadece pissss diyerek uyuyan ama ki maalesef aglamaktan ve gozlerini kasimaktan goz cevresinde kontakt dermatit nedeniyle kipkirmizi bir halkasi olan minis bir oglum var. Yani artilar eksiler. Ama daha bitmedi. Bakalim yarin neler olacak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder