8 Ocak 2016 Cuma

Uyku egitimi ilk gece

Yaa aglatmiyoruz diyolar bi de. Perisan oldu cocuk. 1 saat surdu aglamasi ve uyumasi. Arada bir kustu aglamaktan. O kadar ic ceke ceke agladigini 10 aydir hic gormemistim.  Kendimden nefret ettim. Ben zaten hep bu kurallara karsi bir yapiya sahibim. Boyle egitim mi olur. Nasil devam edecem bilmyorm.  Nasil katlanicam. Ama gercekten son zamanlarda is cigrindan cikmaya basladi. Boyle de olmuyor. Benim ise baslamamama ne kadar kaldi. Cok uzuldum. Karyolasinin parmakliklarinin arasinda elini uzatip bana dokunmaya calisisini unutamicam heralde. :( yani simdi cocuk agladi agladi yorulup uyudu. Bu nasil bi uyku olacak bana karsi guveni zedelenmedi mi? Ilk buyuk hayal kirikligi sanirm bu olacak. Insallah unutuyolardir. Ben bu kadar direnecegini sanmiyodum. Gercekten tahminimden zor oldu. Hep gokdeniz senin yuzunden. Ne guzel uyuyan bi cocuktun. Bk vardi bu hale getirecek :( of allahim sen yardm et..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder