9 Şubat 2016 Salı

Bakici bulmak mi yoksa yalniz olmak mi?

Ben 11 ay esime direndim. Her turlu yorgunluga zorluga ragmen hayir dedim ben evdeyken Gokdenizin altini baskasi degistiremez yemegini yediremez. Aklim almadi bi turlu onlar salonda oynarken ben odamda kitap okuyacagim ha!!! Hic bana gore diil. Ama artik basladik mecburen cunku 3 hafta sonra ben de ise basliyorum. 2 gundur bizde bakici var. Ve ben daha cok yoruldum. Elimi kolumu nereye koyacagimi bilemiyorum. Gokdenizi yalniz birakip 5 dk sonra geri geliyorum. Ben uyutuyorum, ben yediriyorum. Simdi de gokdenizi uyuttum onun odasina geldim kitap okuyup burda vakit gecireym diye. Sikiliyorum surekli.yabanci birinin varligindan. Hakliymisim evet bakiciya gerek yokmus. Belki ev buyuk olsa ve cok isin olsa, parasi da sorun olmayacaksa gunluk yardimci.biri.ev islerini, yemegi, bulasigi filan yaparsa olurmus ama. Arada cocukla danoynar iste dusa.girersin 2 dk markete gidersin. Yani kadina sen cay yap keyfine bak dedim ben odaya saklandim resmen. Beceriksizim galiba biraz. Ve hala cocuk :(
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder