3 Eylül 2015 Perşembe

Bu süreçte neler yaşadım

Bi sefer korunmadık hamile kalmışım!!!
Diyenlere gıcık olanlardansanız gebelik için bi süredir uğraşıyorsunuz demektir. Ben ilk başta her korunmadığımda hamile kalacağımı sandığım ve stresle mens olmayı beklerkenki saf hallerime acımıştım. Sanıyodum ki hemen hamile kalacam da bu çocuk nolacak da... Meğerse hiç öyle değilmiş. Peki ben bu süreçte neler yaşadım?
1. Bir iki ay sakin sakin korunmadan ilişkiye girdik. sadece adet günlerimi saymaya başladım. 5 gün kaldı.. üç gün kaldı.. olmadı yoksa... aaa adet olmuşum!!!
2. O mensturasyon siklusunun yani adet döngüsünün her gününü hatta saatini hesaplmaya başladım. işte bu gün yumurta hücreler gelişiyor, şu kadar gün sonra tüplerden fırlatılıyor. bu gün yumurtalarım çatladı takribi 36 saat içinde ilişikiye girmemiz lazım..sevgiliiiiiiim..... hıı ne seks mi? amaaan bundan sonra sevişmesek de olur artık bi şeye yaramaz, bi hafta sonra :)
3. Benim hesabımda bi yanlışlık olmalı ovulasyon günümü tutturamıyorum heralde diye internetten Lh kitleri sipariş verdim. Lh kitleri ovulasyon tarihinizi idrardaki lutenizan hormon seviyesine bakarak tespit eden pratik bir idrar testi. Akabinde ilişkye girerek şansınızı arttırıyosunuz. Tabii yanında birkaç tane de gebelik testi siparişi vermeyi unutmadım. Sanki biraz mutsuzum bu aralar.
4. Google'a hamile kalamıyorum, gebe kalmak için ne yenir ne içilir gibi cümleler yazmaya başladım. 
5. En iyisi bir doktora gideyim. Depresyona mı giriyorum ne?
6. Jinekoloji muaynem normal, ama eşimin spermiogram yaptırması lazımmış. Evet evet belki de o yüzden olmuyor. niye hep ben üstüme alınıyorum ki.
7. Ayy bi defa korunmadık hamile kalmışııım diyen arkadaşlarınız ortaya çıkmaya başlar.. Depresyonnn. Televizyonda hamile ünlüleri görüp ağlamalar, bebekli reklamları görünce bir hışımla kanal değiştirmeler.
8. Spermiogram da normal. Eeeee?!!
9. Kafana takma, takarsan olmaz. Strese girme bak stres yüzünden olmuyodur kısmındayız. Demesi, okuması yazması kolay olan ama asla uygulanamayan kısım yani. Ve depresyonun dibindeyim ama ya çocuk olursa diye ilaç da kullanamıyorum. Prozac!!!
10. Sen gibi çocuk denemesinde olan arkadaşların birer ikişer gebe kalırlar. kıskanacak olursun gönlün varmaz. sabret dersin.
11. nerdeyse bir sene oldu bir sene sonra ben de tüp bebek filan yaptırırım amaaan naapim yani öleyim mi dersin.
İşte ben bu aşamada yani 10 ay sonunda hamile kaldım. Ama olmuyor stresi çok yorucu bir şeymiş yaşadım. Allah herkese en kısa zamanda hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder