29 Kasım 2015 Pazar

Bebegim yataktan dustu

Evet ikinci dususumuzu yasadik. Yataga koydum altini degistirmek icin be de cok acaip uykusu vardi sonra da uyutacaktim. Lambayi yakmak icin elimi uzattim basimi cevirdim ki havada bir gokdeniz. Dususunu gordum sol tarafina komple dustu. Basini da carpti. Cok korktum tabii. Anne! Diye bi bagirmisim annem aglayarak kostu. Sen ne ara aglamaya basladin be kadin. Beni iyice panikletti. Kucagima aldim kusmaya basladi. Ama nasil kusuyor. Daha yeni yemisti. Tabii ben daha cok korltum o kadar kusunca. Hemen canani aradim. Korktugu icin kusmustur sakin ol dedi. Hali var miydi yerde dirwkt basinin ustune mi dustu dedi. Allahtan hali vardi. Acile gitsen de saat basi cagirip bakicaklar sen evde takip et ilk 4 saat en riskli donem dedi. Uykuya meyil onemli ama cocugun o kadar cok uykusu vardi ki sakinlesunce uyuttum. Ama 20 dkda bir gidip taciz ettim hemen iyaniyor mu diye. Kusum o da bir uyuyor pamuk prens gibi. Normalde uyu desen uyumaz. 1 saat sonra da kaldirdim. Ckk sukur bi sey olmadi. Ama cok korktum. Acile gitsem tomografi cekilse bissuru radyasyon.zaten kafa kemikleri incecik. Bir de akut kanamada anlamli diilmis zaten. Neyse cok sukur. Gecti. Simdi bu oglan 9 aylik oldu daha yeni donuyor. Bir de emeklerse daha riskli. Kucagimdan kendini bir atiyor allahim. Insallah babasi gibi sakin mizacli olur ama simdilik ibreler benim yonumde..

Bu gun pazar. Sabah kalktim 8de yine yan odaya gittim sabah 6 gibi. 2 saat uyumusum. Goksenzn sesiyle uyandim. Gittim emrah uyuyor. Dedim hadi sen yana git. Ben iykumu almisim. Gokdenizin ustunu altini degistir d vit ver filan. 8 bucuk oldu. 9 gibi kahvalti yaptrdm. Yumurtasinin yarisindan fazlasini yiyerek beni mutluluktan aglatti :) yumurtanin beyazini aslinda bir yasinda ver diyolar ama ben verdim bu hafta. Bi sey de olmadi. Cunku sadece sarisini yedirmek cok zor. Yemiyor cocuk hic bisey yediremiyorum. Neyse. Elini yuzunu yikadim. Cunku kadina kadar peynir oluyor yedircem diye. Donerken ayagini kapinin koluna carptim. Ama azicik. Yani acimadi. Bence :) ayy ozur dilerim canim acidi mi dedim hoop emrah uyandi :D o cok hassas ya ben de biraz telasli ve istemeden hoyratim. Swcici algi demek. Kahvalti hazirldik. Gokdeniz beye eylencenolsun diye 2 makina camasir yikadik. Biz de o esnada kahvalti yaptik. O da donen kiyafetleri yakalamaya calisti bi siure. Tabii kisa bi sure. Aaaa ooooo iiiih lar vaslayinca biraz oyalayip yatirmaya goturdum. Simdi uyuyor. Buz de balkonda turk kahvesi  ictik :) umarim biraz uyur. Cok yorgunum cunku. 9 ayin yorgunlugu. Gecmiyor:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder