10 Ocak 2016 Pazar

Uyku egitiminde 3. gece

Bu 3. gece uykumuz. 44 dk surdu. Aslında benim hatam 15 dkda uyuyan cocugun altindan battaniyesini alayim derken uyandi. Bi daha basa sardi ve iki kati surede uyudu. Bugun pazar oldugu icin danismana ulasamadik.  Ben dunden beri bu cocugu ara ara pispislayip oyle sakinlestiriyorum. Acaba yanlis mi yapiyoruz diye esimle konustuk. Bilmiyorum. Insallah yarindan itibaren sandalyemi yataktan uzaklastirmaca basliyor ve bana artik dokunmak yasak demez. Yandim o zaman. Ben bu isi yaparken surekli vicdan azabi yasiyorum. Bana ihtiyaci olan bi bebek var ve ben ondan kendimi uzak tutuyorum. 2 gecedir ruyamda kediler mi tirmalamiyor, kedileri bogup oldurenler mi yoksa yilanlar mi neler neler... benm uykum bu duzeyde. Cok guvendgm bi pediatrist arkadasim bar ona sordum ki onunda bebegi var. Bence yap ddi. Pediatristlerin bu konudanbi fi dikri ya da egitimi yokmus. Kendi fikrince yapmalisin ben olsam yapardim dedi. Dun gece de pek aglamadi. Bu sabah da cok uzun surmedi ve ilk gunki kadar aglamadi. Ama bugun biraz fazla agladi ve benm yuzumden uzun surdu. Annem bile salondaydi dayanamayi gitti:( bazen cok salak olablyorm. Ozur dilerim gokdeniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder