1 Aralık 2015 Salı

Ayarsiz insan iliskilerim

Ben 32 yasimdayim. Ama insan iliskilerinde hala 5 yasimin safligi ve 12 yasimin hayalkirikliklarini yasiyorum. Once herkese cabucak guveniyorum. Hemen sevip kalbimi aciyorum. Sonra hayal kirikligina ugrayip ugrayip uzuluyorum. Bu turlu degistiremedim bu huyumu. Mesela eve gelen yardimcilara biraz mesafeli olucam bundan sonra diyorum her seferinde kendimi ya gardrobun yarisini hatta kanepe hali cep telefonu vs verirken hatta sen goturemezsin dur ben seni eve birakayim deyip yoldangiderken buluyorum. Sonra bi anda beni ortada birakiyolar ya da islerini yapmadan gitmis oluyolar. Arkadaslarima surekki sizi seviyorum ozledim modu da yaklasiyorum. Sirtimda adanaya tasiyacam ankaradan
 Ne zaman birine usim dusse amaaan ben kim kopek ki bi sey rica ettim. E tabii bi de rica ediyorum. Zahmet olmazsa filan diyorum. Onlar da bana böccekmisim gibi davranmaya basliyor bir anda. Tabii boyle olmayan arkadaslarim var. Birinden dun bahsettim. Artik kardesm dediklerim. Onlar ayri. Aman neyse gene bir avucumu yalama durumu yasadim dun. Emrahin alinacak bir beni vardi. Birine rica ettim. Bugune kadar 100 hastasina bakmisimdir rahat. Viyle bi soguk soguk davrandi. Acaba ben mi aliniyorum dedim. Ama yok yaa hayir alinmiyorum. Mesajlarima donmemek, ilk aramamda acmamak,actiginda beni basindan savmak, tekrar aradigimda da ki kendi arayacakti musait oldugunda aramadi soguk davranmak. Hele bu doktor milleti var ya. En sevimsiz güruh yemin ederim. Bu hirsli ikiyuzlu bencil insan toplulugu. Ha bir de egomanik hepsi. Halbuko Eq hepsinde yerlerde, sosyal hayat, hastane tip disi bir yasam kirintisi gostermeyen insanlar. Beyaz onluk giymediklerinde gorunmez olurlar. Sadece doktor kimlikleriyle var olabildikleri icin. Ayy amma gömdüm ama benim babam da doktornoldugu icin ve o jenerasyonu da bildigim icin. Babamin klasigidir essegi bagla tip fakultesinin bahcesine o bile mezun olur. Anlamazdim fakultedeyken. Sonra ortada doktorum hocayim virt zirt diye dolasanlari gorunce anladim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder